Hayat bir mücadeledir” derlerdi büyüklerimiz. Mücadeleyi ise, gündelik hayatın işleyişine mahsus ferdi hareketlerin fevkinde inançsal, toplumsal ve siyasal bir içerikle kullanırlardı.
Kasım Süleymani isimli cani geberip gidince bir kez daha anladım bunu. İran, “etki ajanlığı” konusunda çok güçlü bir ülke. Hoş, bunda bizim kullanışlı aptalların da payı çok ya,
Bir kurtarıcı , rol model veyahut bizi kültür prangalarına vuracak olan bir canavar ya da ezeli ve ebedi düşmanımız. Bu sorunun cevabı şahsın dünya görüşüne ,inançlarına ,an’anale
El-Ezher Üniversitesi, fanatik Yahudilerin Mescid-i Aksa'ya yönelik baskınlarının kabul edilemeyeceğini belirtti.
“Zandan sakının, çünkü zan sözün en çok yalan ihtiva edenidir. Yekdiğerinizin hayatındaki detayları merak edip araştırmayın, kötülüklerini deşelemeyin, ticaretine rakip olmayın, h
30-40 yıl sonra robotların veya teknolojik aygıtların üreteceği terörün bugünkünden daha tehlikeli zararlarını konuşmamak için teknolojiyi yok saymadan ve sadece teknolojiye mahkum bir h
Teşhir kültürüne dindar kadın ve erkeklerin de bu kadar teşne olması mide bulandırıcı bir hâl aldı
Hiç bir işaret, simge olarak bizatihi kendisini göstermez; belirli bir duruma, eyleme işaret eder. Her bir kavram da delalet ettiği nesneyi ortaya çıkarırken diğer tüm nesneleri örter. Tüm
Aziz İslam’ı, kendi parçasından ibaret sayan herkes egomanyaktır. Kapsayıcı/kuşatıcı ilkeler üzerinde, bir bütünlük sağlanamadığı takdirde, günümüzde toplumlarımızda yaşandı
Nobel ödüllü İranlı hukukçu Ebadi, Beşşar Esed'in Suriye'yi kan gölüne çevirdiğini ve Avrupa ülkelerinin zor şartlar altındaki Suriye halkına sırt dönmesinin kabul edilemez olduğunu
Sarıkamış Harekatı'nın 105. yılı anma etkinlikleri kapsamında Kars'ın Sarıkamış ilçesinde, Soğanlı ve Allahuekber Dağları arasındaki Kızılçubuk Zirvesi'nde bir araya gelen ve yür
Tezkere, Libya’ya hemen muharip güçler gönderilecek biçiminde yorumlanmamalı. Doğu Akdeniz’deki mücadelenin “soğuk” olduğu, yani caydırıcılık mücadelesi olduğu unutulmamalı. T�
İran halkının büyük kesimlerinin ‘Haci Qaasım’ diye gururla benimsediği, sevdiği Serdar (General) Suleymanî’nin Amerikan emperyalizminin Bağdâd’daki saldırısıyla, beraberindeki �
Muhakeme kaybının yol açtığı olumsuzluk, ancak onun ters-yüz edilmesiyle olumluluğa tebdil edilebilir; yitirilen şey, değerinin yeniden farkedilmesi yoluyla bizzat yitikliğinden bulunmayı