Son hadiseler İran içinde her ne kadar sosyal dayanışma gereğini de güçlendirmiş olsa bile, rejime muhalif güç odakları arasındaki dayanışmayı da güçlendirmiş bulunuyor. Yani, bu son
“Acı, üzüntü, hayal kırıklığı ve başarısızlık yoksa bir hayatın içinde, o hayattan bir hikaye çıkmaz. Bunlar genellikle, patron çocuklarının özellikleridir. İnsan değeri bi
Her gün moloza dönmüş binaların altından çıkarılan üç yaşında, beş yaşında ölü bedenlerin terörist, o çocukları öldürenlerinse meşru iktidar sahibi olduklarına ikna etmeye ça
Ne Konya, ne Bursa, ne İslâmbol... Hiçbir şey bol değil artık. Kaht yani kıtlık var her yerde: Kaht-i rical derdi eskiler; şimdi artık kaht-i nazar da var. Sirac'ın ve Sadr'ın olmadığı
İnsanın kararsızlığı veya tercih edememesi de son tahlilde bir tercih ve karar halidir. Çünkü burada bilinç, kararın veya kararsızlığın her safhasında devrededir… Oysa eşekte bu dur
Yunanistan, Libya’nın geleceği açısından önem arzeden ve Berlin’de 19 Ocak tarihinde yapılacak olan toplantının dışında kaldı ve böylece Atina’nın Libya politikası üzerinden Tü
“İslamofobi sorunu elbette ciddi bir sorun, tıpkı Yahudi karşıtlığı sorunu gibi. Hatta şu anda İslamofobi çok daha kötü bir problem. Bir kere bize zarar veriyor. Suçlamalarla, fiziksel
Linç kültürü ile birbirimizi yok etmemiz zor değil. Her hazır duruma gelebiliyoruz. Biz birbirimizi kazanmak ve birlikte olmak yerine birbirimizi tüketerek yok olmayı tercih ediyoruz.
Kalın, “Libya Birlik Hükümeti için diplomatik çabalarımız ve desteğimiz Libya'daki savaşa denge getirdi” değerlendirmesi yaparak, ateşkes üzerinde çalıştıklarını duyurdu
26 Mayıs 2017’de İngiltere’deki ailem, İngiliz vatandaşlığımın iptal edildiğine dair bir mektup aldı. Bununla beraber son iki yılı kapsayan hukuki süreç başladı ve bugün her şeyi
11. yüzyıl sonunda Keşiş Pierre L’Hermit’in başlattığı Haçlı Seferleri artık dijital yollarla yapılıyor. Okan Özbay ve Murat Dağıtmaç’ın birlikte kaleme aldıkları “Dijital
Telaş içinde, kasadan makineye atmak için aldığı jetonları aradı ceplerinde. Hiçbir şey değişmesin istiyorsa buna mecburdu. Her şeyi aynı şekilde sürdürebilmek için o küçük kara d
Bir şeyleri fetişleştirmeye ya da bir şeylerden nefret etmeye zorlanmış bir zihinle insan dünyayı nasıl görür? Gördüğü dünyayı nasıl algılar? Algıladığı dünya, dünyanın asl
Din tarifine ‘akıl sahipleri…’ diye başlar. Bu aklı Şer’î Şerif’in akıl tanımına koyarak hareket etmezsek; bu, her insanda hatta hayvanda bulunan hesapçı akıldır. ‘Ne yaparsam
“Her şey öylece gelip geçiyor” dedi meczup, “sen geçme!”