Bugün bayram. Ramazan Bayramı. Bayramınız mübarek olsun. Bayram bir sevinç nüvesi, tohumu olarak yaşasın içimizde. Kalplerimizin her türlü güncel vıdı-vıdıdan korunmuş bir yerinde m
Kişilere karşı suçları devlet affedemez, kişiler affeder; devlet sadece devlete karşı suçları affeder diye çok söylenen bir söz var… Bunun bir uygulamasını Suudi Arabistan’da görd�
“Bayramda Niçin Ağladım” başlıklı ilk yazıda, Rusya Müslümanlarından Ataullah Bahâeddin’in çocukluğundan beri hayalini kurduğu İstanbul’u görmek arzusunun gerçekleştiğini ve
Önemli olan bayramı içimizde hissetmektir. Şartlar ne olursa olsun, her bayram bir muştudur, derin ufuk ve umuttur. Bayramlarımıza has duygularımızı yitirirsek, korkarım umutlarımızı da
Biz mi mabedleri terk ettik, yoksa mabedlerimiz mi bizi terk etti bilmiyorum!
Genelde sanatların kişisel ve toplumsal ahlâkı şekillendirmede etkisi çoktur. Çünkü sanat ve sanatçı ahlâktan beri addedilir. Batı’da şu anda iyi ve kötü, doğru ve yanlış asla din
Modern dünya; gürültüden daha çok bir görmezden gelme, sesini kısma, ıskartaya çıkarma, tasfiye etme, görünmez kılma dünyasıdır.
Umut ve zafer. Kudüs; insanlıkla buluşma noktamız.
Kanuni Sultan Süleyman'ın Mimar Sinan'a yaptırdığı ve dünyanın en ihtişamlı camilerinden Süleymaniye'de, Kovid-19 salgını nedeniyle bayram sabahına hüzünlü girildi.
Bazan içinden çıkılmaz sanılan sorunların çözümü düşünüldüğünden daha basittir. Önce meselelerin ne olduğuna, nereden kaynaklandığına dair dürüst tespitler yaparak işe başlam
Hafter, Kemal Tahir’in Kurt Kanunu romanını okumamış olduğundan, “kurtlukta düşeni yemek kanundur” kaidesini bilmiyordur muhtemelen. Ama şimdi tecrübeyle öğrenecek.
Öğrenci ve gençlerin evde kaldığı günümüzde, Pamukkale Üniversitesi'nin Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları bölümü, ''adam asmaca'' olarak da bilinen oyun yöntemiyle, eğlenirken
Size İlahlık ve Rablik taslayanlardan uzak durun. Aklınızı kiraya vermeyin. Bilmediğimiz şeylerin peşine düşmeyelim. Bizi kendi lideri, örgütü, cemaatine çağıranlara itibar etmeyelim,
“Türkiye’de İslam, gerek kültürel anlamda da gerekse kimlik anlamında da hep duygusal zeminde temerküz etti. Sol, geçmişi okuyamama hastalığını şimdi kendini dindar olarak tanımlayan
Esasen Kur’an ardı sıra bir çok peygamberin ve salih insanların kıssalarına değinir. Hepsinde de ortak olarak tecrübe edilen, tekerrür eden bir boyuta dikkat çekiliyor. Hepsinin de tecrüb