Gökhan Özcan / Yeni Şaak
Fatma Tuncer / Milli Gazete
Abdülaziz Kıranşal /Milli Gazete
Hindistan’ı etnik bir Hindu devletine dönüştürmek isteyen faşist gruplar, Taliban’ın Afganistan’da kontrolü ele almasından sonra Müslümanlara karşı sosyal medya üzerinden #GoToAfgh
Bugün başta Türklere olmak üzere, Batı dünyasının İslam medeniyetine karşı takındığı tavırları, geliştirdiği davranış biçimlerini, bir türlü saklayamadığı kin ve nefret duyg
Türk târîhinde, bir de Yıldırım Bâyezîd adını taşıyan nev’i şahsına münhasır Sultan-Kahramân’ın adı yazılı. Onun kahramânlığı, sâdece sultanlık şerbeti taşıdığı i�
Yangınların yarasını hep birlikte sarmamız gerekirken, partizanca bir muhalefete kurban gidiyor tüm çabalar ve maddi hayatta koordinasyonsuzluğa yol açan bu vahim anafor, manevi açıdan da h
'Hac'da ev sahibi Tanrı olduğu için, O'na takdim edilecek en değerli şey bizatihi in-sanın kendisi, yani nefsidir; insan da bu takdimi nefsini temsil eden bir kurbanla gerçekleştirir; bu neden
Öncü bir kuvvet olarak İsrail, İslam coğrafyasında Haçlı Seferleri ile yapılamayanı yapıyor. İsrail, Batılı olmayan ulusları coğrafyadan temizlediği için Batı’dan destek görüyor
“Düşünen nefs için hâl, hayvani nefs için mizaç gibidir. Mizaç beden üzerinde hükümran olduğu gibi, hâl de nefs üzerinde hükümrandır.”
Merhametsizleşmek, nezaketsizleşmek, tahammülsüzleşmek, kabalaşmak ve affetmemek. Yani ahlakını kaybetmek. Nefret edilen ve kendisinden kaçılan bir insan haline gelmek.
Tekâsür, yani dünya hırsı, mal-evlat çokluğuyla övünme sevdası, nefsin bu kabil güç (“Güç”ten murat para, silah, teknoloji, bilim vb. olabilir) temerküzüne meyli insanoğlunu terke
1923-50 arasındaki, 27 yıllık bir mâlûm 'Şef'ler döneminden sonra, bu millete biraz rahat nefes aldıran Adnan Menderes'in 10 yıllık iktidarına, en alçakça yalanlarla son verilen o ihtilâ
Dünyayı bırakalım. İslam alemi ne yapıyor? Gazze'deki şehit cenazelerini ve yaralıları almak için Refah Kapısını kullanmak isteyen Türkiye'ye, izin vermeyen Mısır'a ne demeli mesela? S
Dünyayı güzelleştirmenin yolu yalnızca zekâmızı doyurmaktan değil, duygularımızı da doğru beslemekten geçiyor. Dolayısıyla yalnızca zekâ ile değil kalp ile de düşünmeye alışmak