Mısır’da muhaliflere yönelik baskılar ve keyfi tutuklamalar devam ediyor. Ülkede son olarak 3 insan hakları aktivistinin tutuklanmasına tepkiler artıyor.
Nasıl ki Evren'deki icadın, hakikatin nihai amacı insandır; siyasetin de nihai amacı insan olmalıdır; hem bir tür hem de bir birey olarak... İnsanı bir siyaset içinde var kılan, yeri, işl
İnsan görmek istemediği kadar kör, duymak istemediği kadar sağırdır...
Kulluk, yaratılanın, yaratıldığı hâl üzere olması demek ise, insan için akl etmek, kul olmaktır. Kul olmak ise ancak ve ancak kendini idrâk etme, kısaca, idrâk-i taayyün-i şahsî, yani
Tarih sahnesinde insanoğlunun belki de en büyük yetimleri olan Çingenelerin öyküsü asırlar evvel Hindistan'da başlıyordu…
Benzer şekilde ABD-Türkiye ilişkisine BAE, Mısır, Suudi Arabistan benzeri ülkeler söz konusu olduğunda unutulan "insan hakları ve demokrasi kalitesi" ve "değer paylaşımı" zemininde yakla�
Allah sevgisi, insan maneviyatının esasıdır. Onsuz, ruhun manevi çöküntüsü mukadderdir. Ruhun manevi hastalıklarının tek ilâcı Allah sevgisidir.Bütün sevgiler, Allah sevgisini aramad
Fatma Tuncer / Milli Gazete
İnsan, şehrinin yaşındadır. Şehrin birikimini, yıllardır söylediği sözler toplamını, her yeni gelen insan “süzer” ve bir sonra gelene devreder. Kültür buradadır. Gelenek buradadı
‘Yarı tanrı’ dayatmalarını ve kanun adına korunan anayasa ve kanunlarla korunan ve ‘insan hak ve özgürlüklerine aykırı olacağı itirazının yapılamıyacağı’na dair ilkeler, devr
İnsan değişmez. İnsanın değişebileceğine dair beslenen bütün umutlarda katıksız bir aşk vardır ve katıksız aşk insanın uçurumudur.
'Nizâm-ı Âlem' insan demektir. İnsan bozuldu mu nizâm da bozulur âlem de.
İnsan hakları avukatı Halid Ali'ye göre, protestoların başladığı 20 Eylül'den bu yana Mısırlı yetkililer 1.943 kişiyi tutukladı.
Medyanın insan hayatını, devlet düzenini ve toplum algısını nasıl etkilediği ve değiştirdiğine dair bir kitap Eric Fattor’un yazdığı ''Amerikan İmparatorluğu ve Eğlence Cephanesi''
İnsan denilen soru'ya verilecek yanıtlar her şeyden önce, insanın üçlü yapısını, hissî, vicdanî ve aklî yapısını dikkate alınarak verilmelidir. Bu üçlü yapıdan birisinin ihmali y