Tunç Soyer’in okuduğu tarih ise bu yetkiyle de alakası yok. Tevil götüremeyen bir saçmalama örneği, Kemalizm adına sergilenen fanatizmin Kemalizm’i de aşacak bir anlamsızlık noktasına
Dursun Gürlek / Yenişafak
Din ve sekülarizm temelde “insanın ne”liğinde anlaşamazlar. Batı, “Tanrı öldü, yaşasın insanlık” sloganıyla yola çıkıp hakikati ters yüz ederken insanla ilgili diğer tüm mefh
Batı zihniyeti, insan hakları ve özgürlük gibi kavramların İslamileştirilemeyeceğini gayet sarih bir şekilde ortaya koyduğu halde Müslümanlar cephesinde karşılıksız bir aşk yaşandı
Mısır Kralı Faruk tahtını kaybetmeden evvel, 1951 yılında “Böyle giderse yeryüzünde iki kral kalacak, biri İngiliz kralı diğeri de iskambil kağıdındaki kral” demişti. Belki tahtı
Rusya'nın NATO'nun doğuya doğru genişlemesine karşılık Ukrayna'ya operasyonu devam ederken, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Batı’nın yaptırımlarını aptalca olarak nitelendirdi. P
Avrupa Birliği, “basın özgürlüğü” kisvesiyle LGBT’yi sahiplenen ve koruyan bir yasa için harekete geçti. Macaristan ve Polonya’nın sapkınlığa karşı çıkması, LGBT lobisini pan
Uluslararası Çalışma Örgütü ve Uluslararası Göç Örgütünün hazırladığı raporda, 2016'dan 2021'e kadar modern kölelik altındaki kişi sayısının 10 milyon artarak 50 milyona ulaşt
Batı Trakya Türkleri'ne yönelik Yunan hükümetinin baskıları devam ediyor. Bölgede yaşayan Türk azınlıklar, ırkçı tehdit ve şiddet girişimleriyle karşı karşıya kalıyor.
Azerbaycan Savunma Bakanlığı, sınırda Ermenistan ile çatışmaların başladığını açıkladı.
Cumhuriyet tarihinin en büyük sosyal konut projesinde sona gelindi. TOKİ, dar gelirliler için tek seferde 250 bin konut inşa edecek. Merakla beklenen projenin detaylarını Cumhurbaşkanı Erdoğ
Yazımıza bir soruyla başlayalım: Hassasiyet nedir?
İnsan denilen soru'ya verilecek yanıtlar her şeyden önce, insanın üçlü yapısını, hissî, vicdanî ve aklî yapısını dikkate alınarak verilmelidir. Bu üçlü yapıdan birisinin ihmali y
Muhafazakârlarla sekülerler birleşip Gülşen’in donundan kahraman çıkarmayı başardı. Zira muhafazakârımız da sekülerimiz de bir türlü “meselenin ne olduğunu” anlamaya yanaşmıyo