“Sokağa çıkmanın yasak olması, dükkanların açılamaması, süresiz ücretsiz izinler ve işten çıkarılmalarla, zaten çoğu yoksulluk sınırının altında yaşayan Kudüslülerin yüzde
“Her iki kişiden birisinin oyunu almış Başvekilimize ve hükümetine darbe yapılıyor, Başvekilimiz ve bakanları idam ediliyor, milletin yarısı yasta iken, maalesef bayram yapanlar oldu, ha
27 Mayıs Darbesi'nden sonra şüpheli bir şekilde ölen (intihar ederek hayatına son verdiği söylenen) İçişleri Bakanı Namık Gedik kanlı darbenin ilk şehididir.
Bugün, 27 Mayıs 1960 Askerî Darbe Hıyaneti’nin, Gece Baskını’nın 60. Yıldönümü..
Hafter'in "kullanışlı kukla" olarak benimsendiği açıktır. Dolayısı ile Türkiye’nin Libya'daki varlığı Hafter'e karşı değil, onu destekleyen ittifaka karşıdır.
Ağzımızdan çıkan söze hepimiz daha çok dikkat etsek. Dil lisandır, Dil kalptir... Dil kavga edelim diye değil, bilişelim diye yaratıldı. Güzel söz ve hikmetle, tearüf edelim diye...
Yeterli bahçesi, avlusu ve açık alanı bulunan camilerde 29 Mayıs'ta kılınmaya başlanacak cuma namazı için abdestin ev ve iş yerinde alınması, maske takılması, seccade getirilmesi, sosya
28 Şubat davası kapsamında tutuklu kalan Türk Silahlı Kuvvetlerinin 22'nci Genelkurmay Başkanı olan Orgeneral İsmail Hakkı Karadayı hayatını kaybetti. Kanser tedavisi gören Karadayı, dü
Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü Kalın, Libya meselesine ilişkin, "Fransa ve hala Hafter'i destekleyen herkesin, Libya'daki çatışmanın yanlış tarafında olduğuna inanıyoruz." dedi.
İnsanoğlunun fıtratı vermekten çok almaya yatkındır.
21 Mayıs'lar hala devam etmektedir. Hayata 150 yıl önce kaldıkları yerden tekrar başlayabilmek umuduyla zaman zaman birtakım yardım talepleri olsa da bunun anlamsızlığının farkındadır �
Wael B. Hallaq'ın Şarkiyatçılığı Yeniden Düşünmek, isimli kitabı, özgül bir örneği Şarkiyatçılık olan ve modern bilginin hemen her zerresine sinmiş bir tahakkümün epistemik egeme
Türk edebiyatına biri yarım kalmış üç roman, iki öykü, bir de masal kitabı bırakmış olan Yusuf Atılgan, yaşamının büyük bir bölümünü köyde geçirmiş, dolayısıyla coğrafi ol
Cumhuriyet kurucuları "kopuş" temeline dayalı bir ulus-devlet ideolojisi geliştirmenin zorunlu olduğunu var saymışlardı. Bu yaklaşım "kopuş"u, imparatorluktan ayrılarak bağımsız devletl
Beşşar reformcu olarak tanınmasına rağmen ilk günden beri reforma hiç inanmamıştı. Zira Arap Baharı ülkelerinde reform olamayacağını söylemiş ve gerekçe olarak da halkın baskısı a